Špecializovaný blok BBA
Bachelor of Business Administration
BBA Marketing
Druhý blok štúdia je špecializovaný a skladá sa zo štyroch vzdelávacích modulov, ktoré študent absolvuje v rámci svojej špecializácie. Výučba špecializácie je rozdelená do 2 vzdelávacích dní. Konkrétne termíny výučby si študenti volia zo širokej ponuky priamo v študentskej sekcii.
Vymenovanie špecializovaných modulov
Marketing produktu a značky
V priebehu modulu sa študenti zoznámia so základnými konceptmi, ktoré sa týkajú marketingu produktu a značky. Budú schopní rozoznať rôzne úrovne a klasifikácie produktu, ktoré majú vplyv na marketingový mix a zoznámia sa s možnosťami produktových stratégií. V svojej druhej časti modul objasňuje koncepty týkajúce sa značky. Študenti budú zoznámení s pojmami ako je identita značky, image značky, prvky značky (meno, logo, symbol, obal), ktoré im umožní značku definovať. Zároveň bude reč o hodnote značky a spôsoboch, akými ich dosiahnuť.
Marketingová komunikácia a argumentácia
Cieľom predmetu je zoznámiť študentov so všetkými podstatnými teoretickými pojmami a informáciami k praktickému využitiu reklamy, direct marketingu, podpory predaja, PR, event marketingu a sponzoringu, osobného predaja a online komunikácie. V centre pozornosti výkladu je takéto poňatie marketingovej komunikácie, ktoré vychádza z marketingového plánu firmy. Predmet umožní študentom získať teoretické a praktické znalosti a zároveň pochopiť širšiu súvislosť marketingovej komunikácie v súčasnom socioekonomickom priestore.
Public Relations
Cieľom modulu je zoznámiť účastníkov semináru so základným pojmovým aparátom oboru, základnými nástrojmi a strategickým prístupom pre formuláciu public relations plánov. Študenti sa zoznámia s najvyužívanejšími nástrojmi PR, budú schopní vybrať najvhodnejšie média pre oslovenie konkrétnych cieľových skupín, naučia sa nastaviť efektívne komunikačné stratégie a pripraviť dlhohodobo fungujúci PR plán v kontexte online i offline prostredí.
Online Marketing
Modul zoznámi poslucháčov so základmi online marketingu. Najprv ukotvíme postavenie online marketingu v rámci celej marketingovej disciplíny a ujasníme si odlišnosť od digitálneho marketingu. Predstavíme si výhody aj nevýhody online marketingu a jeho postavenie v dnešnom podnikateľskom svete. Pozrieme sa na tvorbu webových stránok, ktorú rozoberieme z pohľadu siedmich základných rovín, ktoré by mali každé webové stránky spĺňať. Zoznámime sa s nástrojmi online marketingu a bližšie sa budeme venovať trom základným disciplínam, ktorými dokážeme na webové stránky priviesť relevantných užívateľov – SEO, SEM a komunikáciu na sociálnych sieťach.